torsdag 10 maj 2012

Spring för livet!

Alltså, hur känslig får man vara?
 Igår drack jag kaffe på eftermiddagen under pepp-kvällen och jaaa... att sova sedan var som vanligt inte det lättaste. Jag vred och vände på mig länge. Surfade runt på mobilen i mörkret och kände mig allmänt stressad. Typ "Jag måste sova, nu, nu, nu!!" Trött som attan men ändå pigg! Gaah!
 Att man inte lär sig?! Jag älskar kaffe, men på kvällen så blir det inte bra om man har tänkt att sova i hyfsad tid.
Foto: I brist på annat, lägger jag upp en bild på mig, som Minna knäppte på vägen hem igår kväll!
Liiite kanske det hade att göra med att det vid 23:00 plingade till i mail-boxen och jag fick reda på vad jag ska göra i höst, det vill säga vart jag ska praktisera. Det blev på socialtjänstens Barn och Ungdomsenhet, utredningar ungdomar 12-20 år. Det känns bra, jag tror att det blir en perfekt praktik faktiskt!
Nu ska jag jobba på lite till med uppsatsen innan jag ska iväg och hjälpa Running Sweden med välgörenhetsloppet, Spring för livet, för barnen i Malawi! Har ni tid och lust så tar de sena anmälningar. Två flugor i en smäll gott folk! Springa och bidra till välgörenhet, hur bra kombo som helst tycker jag! Djurgården kl 16:00!!! Ciao!

Inga kommentarer: