torsdag 17 maj 2012

Besökte ursvik

Nu på eftermiddagen så begav jag mig tillsammans med mamma och Anders till Ursvik för att återigen prova att springa. Jag upplevde det inte som att det blev värre i benet efter gårdagens lugna pass så jag kände mig sugen på o prova igen.
Det gick okej men det gör fortfarande ont. Det var faktiskt värst i backarna idag. Särskilt nedför.
 Kanske för att jag bromsade för mycket då jag ville springa så försiktigt som möjligt...då förflyttades det onda helt plötsligt till knät istället??.../(&)%(¤/¤¤¤##"%
Kompensationsskador, Nej tack!
 Hur som, nu efteråt så smörjde jag benet med voltaren och väntar med spänning på hur det ska utvecklas i benet de följande dagarna. Milspåret, på onsdag,  som jag är anmäld till ser mörkt ut... men mirakel har skett förr. SÅ, kom igen nu benet, se till att bli bra, heja!  :-)
Foto: Ligga o slappa efter passet på golvet är aldrig fel!

Inga kommentarer: