fredag 18 maj 2012

Nedräkning!

Spaninen 2011
Jag har knappt förstått själv att jag ska åka till Spanien om bara ett par veckor, om mindre än en månad? Wooohooo! ;-)
Tre dagar efter Stockholm marathon (som jag hoppas kunna springa) så sitter jag på flyget till mitt drömställe! Jag vet inte hur mycket löpning som det kommer att bli där. Jag vill ju ta det ganska lugnt efter maran, men bada ska jag göra massor och kanske surfa, och då menar jag inte på nätet ;-). För att inte tala om långa promenader på stranden toppat med en kaffe och färskpressad apelsinjuice på cafe´´t Sajurami! Åh vad jag ser framemot att komma dit!
Det har varit så mycket med C-uppsatsen nu att jag bara LÄNGTAR efter att få göra ingenting eller rättare sagt bara göra det som faller mig in. Det som jag känner att jag vill och har lust med just för stunden.
Nej, nu är det dags att sätta sig med uppsatsen igen, så att det inte blir så att man sitter med någon rest därnere i Spaninen! Det vore ju synd ;-)

1 kommentar:

Amanda sa...

Härligt! Jag vill också åka på resa :-)