torsdag 3 maj 2012

Mingel-kväll

Ikväll var jag på ett Fitflops vårvisning.
Fitflop gör  skor som är försedda med en patentsökt teknik som kan hjälpa till att aktivera ben- och sätesmusklerna, verka stötdämpande på underbenen och minska trycket mot foten. Det är dock promenadskor, inte träningskor.
På eventet var även Shirin Djavidi. Shirin har nyligen skrivit en bok om träning med titeln "Träna dig tio år yngre". Vi hade en trevlig pratstund om jaa...det kan ni säkert lista ut... hehe... när två "träningstokar" träffar varann så är det inledande samtalet rätt givet ;-)
Jag fick en upplaga av hennes bok. Jag har inte hunnit läsa den ännu men när jag bläddrade igenom den så slogs jag av alla dessa vackra bilder! Hehe...man blir med andra ord inte bara träningssugen av boken utan även ressugen... den kombon är o andra sidan inte helt fel! ;-) Nu ska jag varva ner med en kopp te efter en lång dag med flera inspirerade möten!

2 kommentarer:

shirin sa...

jättekul att träffa dig. glöm inte att maila // trevlig helg shirin

Lina sa...

:) Desamma Shirin!