onsdag 23 maj 2012

Min vilodag, från träningen vill säga;-)

Jag började dagen med frukost på mitt favoritcafe'. Jag brukar göra så inför intensiva pluggdagar. Sätta mig på ett café, äta frukost, bläddra i någon tidning eller klottra ner lite tankar i ett anteckningsblock.
 En bra och lugn start men ändå en känsla av "ha kommit iväg" "vara på g" eftersom man trots allt har lämnat hemmet.
När jag suttit på Cafét en stund så dök dock helt oväntat två välbekanta ansikten upp, Anna och Kim som också hade tänkt att lyxa till dagen med lite frukost ute;-) så jag hann snick-snacka en stund med de också, roligt, innan jag tog mitt pick och pack, och begav mig iväg ner till biblioteket där jag slog mig ner lite efter klockan 10.Jag har läst om allt möjligt idag. Bland annat om identiteter och självbildsskapande. Riktigt intressanta grejer! :-)
Foto: Ur en av dagens böcker
Jag tog en paus för lunch vid 14-tiden men begav mig omedelbart tillbaka till min plats därefter.... Och där har jag suttit enda tills nu, när de stänger klockan 20:00. Lång dag och många timmar sedan jag åt något (läs: vrålhungrig) Så nu (som om någon hade läst mina tankar) när jag gick så skickade bibliotekarien med mig en smörgås som de "hade över"?!


Hallå?! Kan man ha mer flyt?!;-)
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: