fredag 18 maj 2012

Jag är så glad...

...över detta otroligt vackra smycke som, mammas kompis, Lotte har gjort till mig!
 Lotte arbetar med konsthantverk av olika slag, bland annat designar hon och tillverkar silversmycken för hand. Visst är det fint?! Smycket, ska för mig, få symbolisera  allt gott som löpningen har tillfört i mitt liv.
Är ni intresserade av ett sånt här smycke så kan jag informera er om att hon har gjort flera ;-)  (tyvärr är bilderna tagna med min iphone)
Är ni intresserade så kan ni i alla fall mejla mig så vidarebifodrar jag kontakten! :)

4 kommentarer:

Amanda sa...

Jätte fint smycke!! Jag är intresserad, är det mycket dyrt? Snyggt är det i alla fall! :-)

Lina sa...

Ja visst är det fint!!!
Lotte, som gör de, är bortrest just nu men hör av sig till dig med pris och info under veckan! :)

Ha det fint!

Mvh/Lina

Amanda sa...

Okej, tack! Vad roligt :-)

emma sa...

Hej!! Jag är intresserad av ett sådant smycke! Är det fortfarande aktuellt att beställa? :)