tisdag 22 maj 2012

Solig kvällsrunda i Ursvik!

Mötet med på min praktikplats, på socialtjänsten idag, inför hösten, kändes verkligen jättebra! Jag fick veta lite vad jag kommer att få syssla med och fick en rundvandring på kontoret. Jag tror att jag kommer att lära mig jättemycket! Så roligt! Med alla tankar som snurrade runt i huvudet efter mötet så passade det bra att ge sig av till Ursvik  för att springa en sväng nu på eftermiddagen. Solen sken och det kryllade av löpare. Inte så konstigt i och för sig, med tanke på att jag visst lyckades pricka in min runda i samband med att det var ett litet lopp där, som var i full gång ;-)
Foto: äntligen bara ben!
Rundan var okej trots att benet inte kändes hundra. Jag kommer att hoppa över loppet som jag är anmäld till i morgon. Jag funderar på o ta en hel dags vila, kanske inte ens yoga? Kanske vore det bra! Vill verkligen bli hundra nu till Sthlm marathon!

2 kommentarer:

FIA FIT sa...

Ja tror det är bra att vila mellanvarven! Fast yoga är ju så underbart å andra sidan...

Lina sa...

Fia: Ja det är ju det! :) Yoga är underbart! :)