måndag 7 maj 2012

Jag har kollat min mail...

Ungefär 78 000 gånger idag. ;-)
Jag väntar nämligen på ett besked om vad jag ska syssla med i höst, dvs vart jag ska göra min praktik. Många i klassen har fått besked redan för över en vecka sedan men jag och en del andra har inte fått veta ännu. Lite nervös är jag. Jag vill såklart verkligen hamna på ett ställe där jag kan få möjlighet att lära mig mycket. Hur som, det är tålamodskrävande att gå och vänta ;-).Tur att man har en iphone i allafall, så att man kan checka mailen ofta! :-)


Aja...nu ska jag i alla fall koppla bort allt vad studier,jobb och praktikplats heter och dra mig iväg till yoga-studion. 90 minuter yoga i 40-gradig, fasiken vad det ska bli skönt! Jag fick inte till någon yoga förra veckan så min kropp behöver detta verkligen nu. Nya sport-toppen som jag köpte igår ska invigas också! Hoppas att ni får en fin kväll! 

Inga kommentarer: