måndag 14 maj 2012

Kvällsyoga...

..är mysigt men det tar verkligen HELA kvällen. Jag drog vid 19:snåret efter att jag hade rastat hundarna och slängt i mig linssoppa och jag hem typ nu, bara för en liten stund sedan. Det är ett par timmar det. Jag hade för övrigt inte alls samma fokus idag som sist. Tankarna for runt åt alla möjliga håll och jag fick gång på gång påminna mig själv om att vara närvarande, här och nu och ingen annanstans:-) Mysigt var det i alla fall. Förutom Minna var även Anders där. Så vi satt och pustade ut tillsammans I det avstängda hammam-bastun efteråt, riktigt härligt. Jag gillar verkligen atmosfären på yogastudion! Nu är jag dock riktigt trött. Zzzzz.. I morgon väntar ytterligare en arbetsdag! Så natti natti;-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: