fredag 25 maj 2012

Slutspurt

Även denna dag har präglats av c-uppsats-skrivandet. 
Herregud, att det kan vara så mycket jobb!? Men vi kämpar jag och Jonna, och har en fantastisk team-känsla tillsammans! ;-) 
Nu har vi i stort sett bara lite små-ändringar kvar plus korrekturläsning. MEN DET TAR TID! Man blir rätt blind över saker som man själv har skrivit och måste läsa om och om igen. GAAH! ;-)
 Idag skrev jag ut arbetet på bibblan för korrekturläsning. Ni kanske har läst att jag tidigare har skrivit om lite olika "dramer" som inträffat på bibblan? Så självklart även denna dag när jag helt oprovocerat blev påhoppad av en obehaglig man... kan man inte bara få vara ifred? Vad är det med bibliotek alltså?! Man får vara på sin vakt, det är ett som är säkert!
Efter pluggandet så var det dags för dagens träning. Benet har inte varit hundra denna dag heller så jag begav mig till en Spinningklass vid 17:30. En bra instruktör som pressade och peppade oss deltagare otroligt mycket. Tack för det!
Jag önskar att jag kunde skriva "och nu tar vi helg" (som är lika med; nu softar vi järnet) och inkludera mig själv i den bemärkelsen....men som sagt, jag viger min helg till studierna. Den 5:e Juni drar jag till Spanien och DÅ SKA JAG CHILLA... kämpa lite till bara.... :-)  

Inga kommentarer: