fredag 11 maj 2012

Snaaaart är det fredagsmys... ;-)

Denna vecka har gått sjukt snabbt! Tycker ni inte?..
...och jag har bara sprungit 30 km... 
Uppriktigt sagt så gick jag, med facit i hand, ut lite för snabbt med kvalite´n igen efter halvmaran förra helgen. Jag fick lite benhinnekänningar efter i Tisdags...lagom surt efter ett så lyckat lopp och med maran på intåg men jag tror att det kommer att ge med sig  rätt fort. Därför så har jag vilat lite extra och ska gå på spinning senare och eventuellt hela helgen för att avlasta lite från löpningen. Så jag är positiv fortfarande. Mest bara lyhörd och tar de första signalerna på allvar. Anledningen till varför jag inte har skrivit om det under veckan är för att det kändes som om det helt plötsligt blev lite mer allvarligt om jag präntade ner det till ord på bloggen. Jag vill inte stressa upp mig för jag tror att det bara beror på en överansträngning som kommer ge med sig snart. Jag känner mig i riktigt bra form för övrigt så detta bara måste ge med sig!!
Nu, under dagen, ska jag sitta med uppsatsen, få svar från läkaren om mitt blodvärde och åka in till Nikon på möte! Drömde mig förövrigt nyss bort till Spanien, tänk att jag snart är där igen!!!

Inga kommentarer: