onsdag 2 maj 2012

Lurade med Minnis på äventyr idag ;-)

Idag så skulle jag och Minna springa en sväng och jag hade en ny runda som jag så gärna ville visa för henne. En av de finaste rundorna, om man utgår i från Sumpan, tycker jag. Tänk att jag inte har upptäckt den tidigare?! :-) Det är förövrigt verkligen en positiv aspekt av löpningen måste jag säga, allt man får se! 
Tack vare löpningen har jag verkligen sett områden och platser, stigar och vägar som jag annars aldrig kanske hade upptäckt och därav varken fått varken se eller uppleva. Jag har lärt mig att hitta bättre också.... för det mesta....;-)
...för den nya rundan som jag skulle introducera för Minna idag kändes rätt glasklar i mitt huvud när vi stack hemifrån, men någonstans blev det fel...och det resulterade ju såklart i att typ hela rundan blev fel...hehe...så kan det gå....
Foto: Gammal bild på mig och Minnis... idag var det dock betydligt mer avklätt, älskade värme! 
Vi hittade hem tillslut i alla fall och Minna gick det ingen nöd på...hon ville få till ett långpass och fortsatte ungefär 7 km efter att ha dumpat mig hemma! :-) Hoppas bara att Minna vågar lita på mig och mina upptäcktsfärder framöver ;-)  Näe gott folk... nu är det snart dags att avrunda dagen. I morgon väntar en rolig och spännande dag med ett intressant möte på morgon, läkarbesök efter lunch då järnvärdena ska kollas upp och ett förhoppningsvis roligt event på kvällen. Luckorna däremellan skall fyllas upp med uppsats-skrivande! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag uppskattade rundan ändå!

//Minna

Lina sa...

Härligt att höra Minnis!! :-)