söndag 13 maj 2012

Okej, jag tar tillbaka allt jag skrev...

För det kändes inte alls "sådär" att hänga på gymmet "en dag som denna"! :-)
 Jag hade bokat in mig på ett pulsspinning-pass.
Innan passet körde jag 15 minuter uppvärmning på crosstrainern för att kunna gå "rakt på sak" sedan i spinningsalen! Då hade jag bestämt mig, jag skulle göra det bästa jag bara kunde av den närmsta timmen, dvs köra på allt jag kunde. Det var jobbigt men instruktören var HELT fantastisk! Hon peppade och pushade oss deltagare med en grym energi passet igenom! Jag var bara tvungen att gå fram till henne efteråt och tacka för ett grymt pass!! En riktigt bra start på denna söndag med andra ord!!
Foto: Se själva, ett bevis på att jag kört på ordentligt! ;-) 

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: