fredag 18 maj 2012

Kräftan på yogan...

Idag så var jag återigen på Bikram-yoga. Tredje gången den här veckan!
Jag fick dock ett tips om att ta det lite lugnare med vissa benövningar nu när jag har lite benproblem.
Det känns onödigt på något vis att inte göra alla övningar när man är där men jag kompenserade upp det hela
genom att sitta i den varma och ångiga hamman-bastun i totalt 30 minuter innan klassen började.
 Där inne stretchade jag sätesmusklerna, vaderna och baksida lår. När jag sedan kom in i salen så såg jag dock ut som en äkta kokt kräfta med simmiga ögon. Jaaa...då kände man ju sig sådär lagom het ;-) Not so much! ;-)
Passet gick bra men jag var vrål-hungrig efter och slängde mig in på närmsta konsum-butik och köpte nötter, färdgodis hem! Kvällen har varit lugn och skön, precis vad jag kände för ikväll!

Inga kommentarer: