måndag 21 maj 2012

Bikram-spinning!?

Ikväll så körde jag ett härligt spinningpass där jag tog ut mig FULLSTÄNDIGT! 
Att "ta ut sig fullständigt" i kombination med att det var tokvarmt inne i salen resulterade i att jag fick en hel del "bikram-vibbar" ! Extra härligt att duscha sen!;-) 
Jag tycker dock inte att låtarna under passet var tillräckligt "pushiga" . Den enda låten som fick tummen upp var Robyns Indestructible! Fast det är inte heller någon riktig intervall-låt. Men bra åtminstone, Robyn är bra helt enkelt! :-) Jag träffade förövrigt Andrea där inne i salen, jättekul! Hon berättade att hon ska springa Sthlm-marathon för första gången och jag påmindes återigen av HUR NÄRA det är nu!?
Jag hoppas att benet blir 100 % återställt och starkt tills dess så att jag kan köra maran utan problem. Om jag inte kan det så får jag fokusera på Berlin marathon istället i September. Det är ju mitt stora mål för året! Fast jag tror att benet kommer att bli bra. Det är ju redan bättre nu än för ett par dagar sedan!
Jag ser framemot att springa Sthlm marathon väldigt mycket, såklart! Bara tanken på att hämta ut nummerlappen på mässan, någon dag innan, får det att pirra i kroppen! ;-)
Foto: Jag på nummerlappsutlämningen inför STHLM marathon 2010. Glad som attan! ;-)
Nu ska jag hoppa i säng. I morgon bitti ska jag upp tidigt! Natti,natti!

4 kommentarer:

ania sa...

Jeg skal også løpe Stockholm maraton i år. Det er min første Stockholm maraton (nr 2 totalt) jeg gleder og gruer meg.
Fantastisk blogg forresten, og de sitater på sida ...genialt. Lykke til om 2 uker

Lisa sa...

Musiken är verkligen viktig på spinning! Men bra att du kunde köra slut på dig trots halvbra musik:)

Lina sa...

Ania: Tack! Va kul LYCKA TILL!!!!! :)

Lina sa...

Lisa: Ja verkligen! Speciellt under intervallerna! :)