måndag 10 oktober 2011

Vad är nu detta?

Hej fina läsare! Jag ser att ni blir fler och fler som följer mig på bloggen, välkomna! Verkligen jättekul! :) Om ni har något särskilt som ni undrar över tveka inte att slänga iväg ett mail eller lämna en kommentar, så svarar jag så fort jag har möjlighet. Idag så känns det dock inte som att jag har mycket att komma med. Halsen började nämligen kännas lite kaiko idag efter morgonens föreläsning. Jag avbokade puls-spinning-passet som jag anmält mig till på sats snabbt som attan.


Skittrist jag som verkligen var sugen på att trampa skiten med skyhög puls idag :) jag gillar verkligen pulsbaserade spinningpass. Jag hoppas detta vänder på en gång. Jag har faktiskt inte alls tid att bli sjuk igen! Fast när har man tid för det egentligen?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: