söndag 9 oktober 2011

Rekat banan

Daniel ska springa sin fjärde mil, typ någonsin, på Hässelbyloppet om en vecka.
Han sprang kistaloppet och fick mersmak. Lopp är helt enkelt kul!:)
Daniel tycker inte riktigt att vi har tid att ta foton, han fryser och vill komma iväg ;)
Så vad passade egentligen bättre än att reka den fina banan sisådär en vecka kvar till start?
Det var ett riktigt härligt pass och jag slogs återigen av vad lättlöpt banan är, ett perfekt lopp för "pers-sugna" !
 Jag var dock lite "adrenalinhög" redan innan vi startade för jag körde nämligen bil dit (!!!),  enda ut till Hässelby. Jag har alltså inte körkort utan jag övningskörde dit.  Detta var den längsta sträckan som jag någonsin har kört och genom rondeller och allt möjligt. Herregud så svettigt!
Haha, ni ser själva, jag ser lite tagen ut efter bilkörningen ;)




Dryga 55 km löpning bjöd veckan på och tre timmars yoga. :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jävla fartdåre

Träna Med Matilda sa...

Min syster körde från Stockholm till Falkenberg, via Ullared, Skövde och Varberg = Ca 100 mil och hon övningskörde då :)

Lina sa...

Anonym: haha.. Japp;)

Lina sa...

Matilda: det var bra gjort!:) bäst att ta alla tillfällen;)

Anonym sa...

Fet söt du va :P