måndag 17 oktober 2011

Jag vill allt!

Mitt sats-kort har inte rykt...I somras när jag förälskade mig i bikramyogan och köpte ett träningskort där så tänkte jag att det var allt som jag behövde och ville, bikramyoga och löpning.
Det var allt jag önskade mig, satskortet låg däremot orört i veckor och jag saknade inte att använda det ett dugg. Det var härligt och varmt ute och sats lokaler lockade inte för fem öre.
Då tänkte jag att jag självklart skulle säga upp det där kortet. .
Men nu börjar "att säga upp satskortet" inte kännas lika självklart längre. Det är höst och jag ser framemot styrkepass och och svettiga spinningpass inomhus...
Jag springer ute året runt men ibland är det skönt att bara få riva av ett alternativpass inomhus,  i tunna kläder som shorts och linne och sedan basta efteråt...mmm...

Jag vill dock absolut inte sluta med Bikramyogan...NO WAY!... och så är vi där igen...det blir nog både och fram till i vår ändå.. Nu så ska jag iväg och köra järnet på ett spinningpass... Kommer att bli alldeles, alldeles...underbart...

Kortet som hängt med ett tag, tror att jag skaffade det 2004

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Alltid skönt att kunna ta till ett inomhuspass när det är som allra kallast! Även om man till sist väljer att springa i måååånga minusgrader så har man i alla fall en valmöjlighet! :)

Lina sa...

Ja precis... bra om man vill köra kvalitet också om det är halt ute...:)