torsdag 20 oktober 2011

Godmorgon...

... Eller nåt?;)
...det är väl snarare lunchdags för många...
Jag unnade mig dock en behövlig sovmorgon idag. Jag har nämligen varit sååå trött de senaste dagarna.
Jag vet inte om det är lite av en efter-hals-fluss-reaktion, troligtvis. Kanske borde man ta och checka av järnnivåerna, som har en tendens att ständigt sjuka, snart igen.
 Efter denna härliga sovmorgon så känns det dock som att jag något sånär är på benen igen...
Bjuder på en "nyvaken"  ;)
...och solen den skiner utanför fönstret och lyser upp de vackra höstlöven.... Vilken härlig dag mina vänner! Passa på och spring och njut en dag som denna!
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sofia och Mikaela sa...

Åh vad härligt att ta sovmorgon, passa på att njut medan du är student =)När man jobbar heltid finns det tyvärr inte tid för löpning i finvädret en dag som denna, får bli när mörkret kryper sig på direkt efter jobbet. Men det har också sin charm :)

Lina sa...

Ni/du har helt rätt, jag njuter grymt mycket av att kunna springa på dagen speciellt när vi nu går mot mörkare tider! Fast jag tycker om att springa på kvällarna också... som du sa, det har sin charm :)