måndag 24 oktober 2011

3:15 år 2012?

sub 3:15, sub 3:15, sub 3:15 sub 3:15, sub 3:15, sub 3:15 sub 3:15, sub 3:15, sub 3:15
Logiskt tänkande: Eftersom det inte känns omöjligt så måste det betyda att det helt enkelt känns möjligt. Eller hur?! :) (samtidigt så...shit 3:15!!!)
Jag är förövrigt helt seg i colan just nu, jag har pluggat hela dagen och nu har jag ett litet brejk, ikväll ska jag på spinning, jag har längtat precis hela dagen!Verkligen!!! Det kryper i kroppen!!! Endorfinist, Javisst! ;)

4 kommentarer:

Cattis sa...

Ska bli spännande att följa dig till ditt mål 2012
cattis

Sofia och Mikaela sa...

Klart du klarar det =)
/Sofia

Thomas sa...

Såklart kommer du att greja 3:15, om jag så ska behöva jaga dig runt! :-)

Lina sa...

Cattis: Tack!:)
Sofia&Mikaela: Precis vad jag behövde höra!:)
Thomas: Woohooo... låter helt perfa! :) ;)