onsdag 19 oktober 2011

Med i matchen igen!

Imorse så mötte jag Peter för en morgonrunda.
Jag sprang faktiskt mitt längsta pass sen Berlin marathon ;)
Nu var det ju typ tre veckor sedan som jag sprang maran (länge), men som ni vet har jag hunnit vara sjuk två gånger under denna period ;)  Nu tycker jag att jag fått min beskärda del för i år. I princip alla i omgivningen går omkring och hostar och snorar, det verkar vara en sådan period nu.
Så morgonens 16.3 kilometer är jag helt klart nöjd med och jättekul såklart att ha sällskap av Peter. Vi sprang in mot stan och hem i varierande väderlek;)
På kvällen gick jag på dramaten med Anders och såg en föreställningen Duett för en, som handlade om en kvinna som besöker en psykiatriker. Väldigt bra var den och mycket bra skådisar!

Förövrigt så börjar jag väl så smått inse att vi går mot mörkare tider. Det blir ju mörkt jättetidigt om kvällarna. Visst gillar jag hösten...men sen.. vintern...njaaaa...visst har det sin charm men att frysa och halka runt i modd.... not my cup of tea ;)
Sommaren är i allafall bäst!


Inga kommentarer: