tisdag 18 oktober 2011

Blogghjälp

Godmorgon! Idag försov jag mig. Jag och Minna skulle plugga hos mig idag med start kl. 9:00. Jag vet inte vad som hände men väckarklockan hade visst stängts av;) så när minna ringde på dörren så fattade jag nada...(med ruffsigt hår och ett nyvaket fejs;) Minna såg däremot pigg och fräsch ut och hade redan hunnit riva av ett spinningpass på morgonkvisten; ) Nu har jag dock bäljt i mig kaffe och börjar komma i pluggform.. Ekonomikurs kräver koncentration och ett piggt huvud...


Nu har jag dock en fråga till er... Ibland får jag kommentarer på gamla inlägg vilket jag inte alltid märker... Kan man få något sorts meddelande när man fått en kommentar... Känns jäkligt synd att jag ibland missar kommentarer... Vet ni? - Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

fitnesscoachen sa...

Jag får alltid ett mail när jag fått en kommentar. Jag använder wordpress, vet inte om det är likadant med andra system men det borde det ju vara. Kolla om du har registrerat någon mail på kontakt?

Staffan sa...

Du kan välja under inställningar för kommentarer om du alltid ska få mail, aldrig eller om bara på inlägg som är äldre än x veckor...

Lina sa...

Tack för hjälpen fina ni! :)