fredag 21 oktober 2011

Bra start?

Godmorgon gott folk!
Det är jättemörkt ute... och det är jättetidigt!

Jag är uppe och ska snart försöka ta mig till ett seminarie, med sl.  
Det ska tydlingen vara kaos på tunnelbanorna från Sumpan idag. De har varnat hela veckan och rekomenderat folk till att stanna hemma(!!), för att det kan ta timmar att ta sig någonstans?...
What, vadå stanna hemma liksom?

Vi får se hur det går. Takeaway-kaffe och trevligt sällskap utav klasskompisar/vänner känns som en bra bas  åtminstone :)
Att jag är mega-trött... och att klockan är alldeles för lite för att jag ska tycka att det känns sådär jättekul att stå och trängas med massa andra i en trång tunnelbanevagn är en annan femma... och juste...kaffe och trängsel...känns sådär... Pessimistisk? Sorry!;)
 Dessa bilder är i allafall positiva när det gäller löpning så jag fokuserar på det i stället ! :)
De motiverar mig verkligen, jag känner mig faktiskt riktigt målinriktad när jag tittar på de! :)
Gör du också det? Vad motiverar dig? Har ni några fler att tipsa om?

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs

Kanske lite macho, men den inspirerar mig :)

Petra sa...

Valdigt talande budskap, speciellt den forsta. Det kanns lite som man far en spark i andan att lasa dem.:)

Lina sa...

Anonym: Jäklar!!:) :) Jag blev också skittaggad av den!!! Och loppsugen! Tack för tipset! :)

Petra; Ja, samma här! :)

Anonym sa...

Jag vet inte hur många gånger jag sett den men jag får liksom gåshud av den varje gång :) Känns som man kan springa genom en vägg efteråt :)