lördag 8 oktober 2011

Fy faan vad gött!

Vad gött det känns att vara tillbaka på banan! då menar jag så klart intervallbanan! Yey. Det var flera veckor sedan jag sprang med gruppen eftersom varje helg varit uppbokad av lopp och sedan vila efter maraton.


Började alltså dagen med en 8 km uppvärmning tillsammans med klubbisarna för att sedan toppa med intervaller, mitt favoritpass!:) 800*6. Tufft men ack så härligt! Det känns väldigt bra i kroppen nu och det grämer mig att det inte blir något Hässelbyloppet nästa vecka. Lärdom: bättre att anmäla sig en gång för mycket och avstå än att inte anmäla sig för att vänta o se hur formen är...


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sara Aronsson sa...

har du inget start? jag har två om du vill ha!

Lina sa...

Sara: åh tack men nu har jag åkt på en förkylning så nu kan jag inte springa ändå..:(men tusen tack!!