söndag 16 oktober 2011

Hässelbyloppet 2011

Lite tråkigt kändes det att inte vara med idag. Att säga något annat vore inte sant.
Samtidigt så måste jag medge att det faktiskt var kul att stå som publik också, det var spännande!
Det var kul att få heja fram de som jag känner, de som jag lyckades se:)
Flera vänner gjorde bra lopp idag. Vilket var superkul! Det går inte att inte bli inspirerad till löpning när man ser så många duktiga löpare, riktiga kämpar. Särskilt glad är jag såklart över min pojkvän Daniels insats, som trots sin ringa löparmängd tog sig runt riktigt stabilt och lyckades med finessen att springa jämt under loppet med en fin ökning med spurt de sista tre!
Skönast var ändå hans fråga till Uffe efter målågång
 "jag fick en sån här( lapp om tömilen) ska vi springa det loppet?!"
hahaha... om han precis passerat mållinjen och har denna sköna inställning så är han, enligt mig, helt rätt ute;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Thomas sa...

Det var kul att se dig med Lina!

Dags att teama ihop lite löpning snart tycker jag.

Lina sa...

Thomas: Ja, jag springer gärna tillsammans snart!:) Och igen´: MEGASTORT GRATTIS TILL DIN TID!!!!