fredag 7 oktober 2011

Fredagsnöje

Tidigare i mitt liv var jag en partytjej all in. Förrutom under tonåren (då man orkade allt) så hängde jag även ute varje helg mellan 22-23 års ålder. Då sprang jag då och då men fick aldrig in någon riktig kontinutet, vilket är rätt förståligt. Jag rökte även en hel del och min kondis var usel.
Nu denna fredag så har jag istället nyfärgade ögonobryn och ska iväg på  90-minuters bikramyogapass med en vän. Det är andra tider det ;)

Nyfärgade bryn ;)
Jag gillar såklart att gå ut nu med. Träffas innan med en tjejkompis, göra ordning oss tillsammans, välja kläder (men ändå byta och låna av varann 180 gånger innan man väl bestämt sig). Dansa natten lång. Det är riktigt kul...men inte om man gör det alltid-
 Jag har inget behov längre av att festa varje, varje,varje eviga helg, slita ner mig och bara bli allmänt trött och seg. Troligtvis skulle det heller aldrig gå att förena med min passion till löpningen och alla inbokade löpartävlingar ;) Festar man då och då så får man både äta och behålla kakan, det gillar jag! :)

Nu ser jag framemot att spendera min fredagskväll med min vän och andra yogisar;)... och i morgon bitti så ska det bli underbart att spendera lördagsmorgonen genom att intervalla på bana med andra joggisar ;) Min helg so far! :)
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: