onsdag 31 oktober 2012

Glad

Det händer något med mig efter att jag har kört just snabbdistans! Jag blir på så otroligt bra humör efteråt! I går efter Hässelby-träningen så var jag på strålande humör... och det satt även fortfarande i när jag vaknade i morse! Det händer definitivt massa bra saker i kroppen när hjärtat har fått jobba lite extra!:-)


Nu ska jag iväg på planeringsdag med praktiken, hela dagen, och i kväll ska jag ut till hästarna och rida. De gillar också fart-pass, ni skulle ha sett vilket krut det var i de förra veckan när det var dags att galoppera! :-) wow alltså! Då går det undan! - Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Linda & Bengtssons Baksida sa...

Jag förstår precis vad du menar, sprang en väldigt snabb (för att vara mig) mil för en vecka sedan, och blir fortfarande helt glad när jag tänker på den!
Väldigt bra och inspirerande blogg förresten!

Lina sa...

Linda: Tack för blogg-pepp! Och bra att ditt snabba pass gjorde dig glad efteråt...bra inställning att se till att njuta och vara glad över när det går bra!!!!.... ibland så verkar det nästan som om en del tar framgång "för givet" och när det går tungt så blir de nedstämda...inte bra...för då blir man ju aldrig riktigt glad! :)