söndag 14 oktober 2012

En skön söndag

Jag var som sagt på spinning idag. =)
Eftersom jag gillar "puls-spinning-varianten" på sats allra bäst så tar jag mig ibland till anläggningar som jag  vanligtvis inte tränar på.
Idag var det Sollentuna centrum som gällde.
 Ett morgonpass vid 10:30.
Passet gick hyffsat, fast jag gillar egentligen lite mer intervallbaserade spinningpass. Detta innehöll visserligen intervaller också men inte precis på det sätt som jag föredrar.
 Hur som helst, jag kände mig pigg och det var ett skönt pass.
Efteråt så befann jag mig alltså i Sollentuna centrum. Jag gillar ju att shoppa kläder och att gå i affärer men  denna höst är helt klart den fattigaste perioden under min studietid. Ork och tid att samtidigt jobba när man praktiserar finns inte
 Med det i åtanke så kändes det inte så värst lockande att gå i affärer idag. Hitta något man vill ha och sedan inte köpa en endaste liten grej? Njaaa.... ;-)
Åkte hem och tog fram påsen med jackan som jag köpte i Berlin istället. Så fin är den!! Hade nästan glömt den...haha... fast bara nästan ...=) När det blir kallare så kommer den att användas flitigt!
 Nu vankas fika med Thomas!

Inga kommentarer: