tisdag 16 oktober 2012

Morsning!

Hoppas att ni mår bra denna Tisdagmorgon!
Jag funderade just ut 6 anledningar, på rak arm, till varför jag borde vara glad just idag;
1. Jag slutar redan klockan 12. ( jag gillar min praktik men att sluta vid lunch är ändå lyx!)
2. Jag ska luncha med min "gamla vän" Anahita och prata drömmar och visioner! Det lät som om hon var taggad för det?! ;-)
3. Jag ska handla hem massa goda nyttigheter  senare inför min detox-satsning som jag kör i gång i morgon.
4. Jag ska njuta av en extra god kopp kaffe idag inför mina 10(!) koffeinfria dagar.
5. Jag ska springa med klubben i kväll och kanske, kanske, kanske köra lite fart. Känslan under uppvärmningen får avgöra.
6.Efter rundan med klubben ska jag mysa ner mig med någon bra bok under en filt med jyckisarna tätt intill.

Inga kommentarer: