torsdag 4 oktober 2012

Godmorgon på er!!!

På G till praktiken! Det är verkligen höstigt ute! Burr! Tur att man har en stor, skön och mjuk halsduk att mysa in sig i!
 Benen känns i alla fall mycket bättre idag, så lite motion kan det mycket väl bli senare. 
Fast någonting lugnt och snällt i så fall! Även om man känner sig återhämtad så ska man skynda långsamt efter en mara. Gå på en långprommis, simma kanske eller cykla/spinna...som ni kanske har märkt så "triathlet-tränar" jag ofta utan att vara en triathlet.=)  Jag gillar variation. Speciellt i kritiska stunder då kroppen är extra känslig för enformig påfrestning och belastning.
Föresten, om du som läser, råkar vara en riktigt triathlet, så har du väl inte missat den nya träningssajten Tri.se? Om ni gillar triathlon så rekommenderar jag verkligen sidan. Jag använder mig själv av jogg.se. Där jag reggar alla mina pass i träningsdagboken och finner svar på många frågor i forumet, jag är supernöjd! Check it out!
- Posted using BlogPress from my iPhone


4 kommentarer:

Jenny sa...

Underbar halsduk, superfint!

Mathilda sa...

Hej Lina!

Jag har läst din blogg i evigheternas evigheter, och jag var en av dem två tjejerna som kom fram och sa hej till dig när du skulle fixa din fot på Stockholm marathon 2011 ;)

Iallafall, du fick mig att vilja prova bikram yoga, och nu gör jag en trettiodagars utmaning. Bloggar om det på www.trettiodagarbikram.blogg.se :))

Fortsätt med din inspirerande blogg, den är den bästa!

/Mathilda

Lina sa...

Jenny: tack vissst är den mysig! :)

Lina sa...

Mathilda!! HEJ!!! =) =)
Vad roligt att höra ifrån dig och vilken fin blogg du har!!!

Den kommer jag att följa framöver, jag är själv nyfiken på att köra en 30 dagarsutmaning i framtiden!!
Hur går det med löpandet?