onsdag 24 oktober 2012

Detox. Dag 8

Tiden som "detoxande" har gått så fort! Jag är redan inne på dag 8! Jag saknar fortfarande kaffet emellanåt men kostmässigt så tycker jag inte alls att det känns särskilt svårt. Visst, variationen är inte den bästa, det blir mycket sallad! :-) Men jag känner mig nöjd med det och så länge som jag känner så så är det ju inget "problem"! Jag har inte haft varken tid eller någon riktig lust att laga till något avancerat den senaste veckan. Jag fixar dock matlådor! Det har jag haft med mig varje dag till praktiken och bara det är "stort" för mig!


Det bästa av allt då?!
Jo, jag känner mig mycket piggare!! Det är stor skillnad på hur jag kände förra veckan. Jag är glad över den här punktinsatsen! En belöning efter denna period väntar också, i form av en ansiktsbehandling på måndag! :-) - Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

ania sa...

Jeg har også vart flink, men måtte tilføye yogurt og nøtter jobbet 3 netter og da savnet jeg teen ville bli sulten uten yogurten. Føler meg kjempelett og løpetrenning går mye bedre. Jeg er ikke raskere men det føles som om jeg er! Så takk for ideen. Detox fungerer for meg