lördag 6 oktober 2012

Hej!

Vet ni?  Jag har fortfarande inte sprungit sedan Berlin marathon! Har jag blivit en latmask?! ;-)
 Jag har tänkt tanken på att gå ut och springa ett par gånger men sedan så har jag bara känt att det har varit lika bra att vila lite till. Det har varit skönt och passat bra in den här veckan efter loppet då jag har haft mycket annat på tapeten.
Nu överdriver jag dock inte när jag skriver att det börjar att krypa rätt duktigt i kroppen.
 I morgon bitti, innan frukost, så har jag beslutat mig för att springa en sväng i skogen.
Jag är även, sedan igår, en lycklig ägare till ett par nya RÖDA Puma roadracer som jag snart vill ut och leka med.
Visst är de snygga!!!! ?? Rött är så fint!
Många psykologer menar ju dessutom att det finns ett samband mellan färger och hur människor tänker, känner eller beter sig.  Olika färger sägs beröra våra sinnen och känslor. De sägs framkalla någon form av reaktion hos de flesta människor. Färgen röd färg står bland annat för energi, kärlek, rörelse, spänning, mod och passion.Om det här stämmer så tror jag att vi kommer ha rätt trevligt ihop jag och mina röda,snygga, snabba, mockasinaktiga pumaskor!
.

Inga kommentarer: