torsdag 11 oktober 2012

Välkommen fredag!

Jaaa!! I morgon så är det äntligen fredag!!!
Denna vecka har varit ganska tuff. Jag har haft mycket både på praktiken och på fritiden.
Det känns verkligen nu i både knopp och kropp och jag har varit så trött hela eftermiddagen!
Jag vet att det är många lopp på G i helgen. Hade jag inte varit mara-sliten så hade jag definitivt sprungit Hässelbyloppet, Stockholms snabbaste mils-lopp! Jag är nämligen så sugen på milslopp nu!!!!

Här nedan, är en av de peppigaste tankarna som jag brukar ta till under ett tufft träningspass eller i slutet på ett lopp. Tanken får mig att navigera tillbaka till mig själv när tröttheten försöker lura iväg mig på villospår...eller kanske ska man ta bort ett L?  Det vill säga lura iväg mig på vilospår! :)
Just nu är det dock dags för vilospår här hemma.. det känns som om jag ska slockna när som, så trött är jag!!  =)

2 kommentarer:

Cattis sa...

Då försöker jag komma tillbaka till löparvärlden igen, och då ingår, läsa lite bloggar, blogga själv och senså kommer jag igång... hoppas jag. Roligt att läsa om Berlin-maraton. Grattis, vilken fantastisk tid. Impad, inspirerande... Jag har anmält mig till Axa Båstad Maraton nästa år. i juni. Betalt och klart, så nuså, hoppas jag att jag kommer igång igen. kram Cattis

Lina sa...

Vad kul att höra att du har kommit igång igen cattis!! Och spännande och roligt med maran! När är den?