lördag 20 oktober 2012

Lördagsmys!!

Heeeeje!!
 Hoppas att ni alla har haft en fin lördag!
07:30 gick jag själv upp imorse.
Snörade på mig skorna och gav mig ut i ett regnigt Sthlm.
 Det enda sättet för mig att få till ett löp-pass en dag som denna var genom att stiga upp tidigt.
Jag gillar ju dessutom att springa på morgonen, jag tycker att det är ett grymt sätt att starta dagen på!

Jag tycker dock alltid att det tar emot lite först, precis när jag vaknar men när jag väl är  uppe"på löparbenen" så känns det oftast bra.
Har man dessutom bestämt träff med en kompis, som man ska möta upp och springa tillsammans med, ja då känns det såklart ännu roligare allting.
Jag mötte upp Minna.
Vi sprang totalt 18 km. Delvis i ursvik.
Att springa på mjuka skogstigar är något särskilt.
Jag upplever att jag får energi av naturen.
Blir pigg och glad!
Efter 18 km så var jag återigen hemma.
Jag åt då god frukost i form av naturell sojayogurt. En detoxig frukost!
En detoxig lunch och sedan ett inspirerande möte i stan har jag också fått till.
Vilken toppenlördag va??
Och inte blir det sämre!
Nu ska jag nämöigen hem och ikväll blir det myskväll de Lux!
Sofia en av mina bästa tjejkompisar kommer över snart och sover även över här i natt. SÅ MYSIGT!!!
Det var ett tag sedan som vi sov över hos varann men av erfarenhet så vet jag att det kommer att snicksnackas tills vi blir så trötta att vi slumrar till! :)
 - Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Mathilda sa...

Åh, mysigt med sleepover! Har du något tips på detoxvänligt pluggsnacks? Eller lördagkvälls-snacks för den delen. :)

Lina sa...

Eller hur! Hur mysigt som helst! Vi åt frukt, melon...och nötter. Hur gott som helst! =)