lördag 13 oktober 2012

Ska man ta och höst-städa kroppen också kanske? När man ändå håller på?

Halloj kära vänner! :)
Idag så fick man inte sova vidare länge, städ-dag med föreningen i huset hela morgon/förmiddagen!
När jag stor där och krattade så kände jag mig bara så matt i hela kroppen.
Jag tänkte då att det nog snarare är jag och min kropp som behöver en höststädning.
Jag blev helt enkelt sugen på att köra någon slags detoxperiod.
 Nu när jag väl har tänkt tanken. så känns det bara mer och mer lockande.
 Efter Berlin-marathon så känner jag för ett "uppsving". Jag har känt mig lite ur form. Jag känner för att dra ner på kaffe-konsuptionen och bara äta ren och fräsch detox-mat under en period!
Nu ska jag fundera lite till på hur länge och hur detox-perioden ska gå till! När jag har en plan så låter jag er veta, kanske är det rent av någon som är sugen på att hänga på?
 Eller någon som har ett och annat tips?

3 kommentarer:

Sara sa...

Jag vill jättegärna få höra något bra och hälsosamt detoxtips :) Känns som en höstrensning i kroppen skulle sitta fint ;)

Elin sa...

Jag hänger gärna på, då jag också känner att kroppen kan behöva det! Har aldrig haft någon detox, så berätta gärna så detaljerat som möjligt vad du äter och vad som är bra för kroppen! :)

Lina sa...

Va kul att ni hänger på! :)