söndag 28 oktober 2012

2013...

2013 är för mig som en oskriven bok... eller inte en bok utan mer som ett oskrivet och nytt kapitel i mitt liv.
Den 14 december är det sista dagen på min praktikplats på socialtjänsten, då väntar ett par slutseminarier i skolan innan jag kan titulera mig som en nyexaminerad socionom... Vad som händer därefter, i mitt liv, är fortfarande mycket oklart.
På ett sätt känner jag en enorm frihetskänsla i att egentligen inte riktigt veta så mycket.
Men "ett nytt kapitel" i livet innebär samtidigt många frågetecken och det väcker känslor och tankar. ;-)
Frågan är; Vad vill jag?! 


Svaret är; Jag vill MASSOR!
Det är mer frågan om i "vilken ordning".
Framför allt så känner jag dock just nu en väldigt stark vilja. Och nyfikenhet. Jag tänker att det kommer att bli kul att skriva detta nya kapitel... i  min "livsbok"!
Söndagsfunderingarna går på högvarv!

Inga kommentarer: