torsdag 18 oktober 2012

@the bus ;-)

Igår var jag som sagt på ridskolan. Det var jättemysigt. Hästarna där är så gulliga och härliga att ha att göra med. När jag är med hästarna så känns det verkligen som om jag "befinner mig i nuet." Det är en härlig känsla!


Jag kände mig dock lite stressad efteråt och tänkte "jag måste hem och sova"..strax innan 22 satte jag nyckeln i låset hemma och då var det tack o god natt som gällde ! Anledningen till att jag ville komma i säng i tid var att jag och Minna hade planerat att springa nu på morgonen. Det gjorde vi också!;-) 12 km. Det småduggade men det var inte kallt så det kändes bara lite mysigt med regnet. Nu är det praktiken som gäller. Halvdag. Skönt!


Detoxandet går förövrigt bra. Dag 2 here i come!!;-) - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: