fredag 19 oktober 2012

Freeedag!!

Äntligen fredag! Det har varit en intensiv vecka både på praktiken och på fritiden. Så helgen kommer så lägligt! Detoxen går bra och huvudvärken gör sig inte till känna lika ofta längre. Kaffet saknar jag dock lite fortfarande fastän jag vänjer mig mer och mer...


Nu är det en lugn kväll som gäller. Morgondagen blir lite intensivare så då passar det bra att chilla idag. Tidigt, tidigt i otan i morgon är planen att klämma in ett längre pass för att hinna göra det som jag ska sedan. Det är alltid lika roligt när man möter folk som är på väg hem från hemmafester och liknande. En gång bara skrek en kille rakt ut på en söndagsmorgon "skämtar du eller?!"Samtidigt som att han slog ut med armarna för att sedan stappla vidare. Jag var inte långt ifrån skratt. Vi får se om det inträffar något liknande i morgon. Hoppas ni alla mår bra och att ni som detoxar just nu njuter av något detoxigt tilltugg!! - Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sara sa...

Kan du inte ge exempel på vad du äter till frukost, lunch etc?

Lina sa...

Absolut! Kommer i ett inlägg! =)