tisdag 16 oktober 2012

Jag är sååå laddad inför 10 dagars detox!

I morgon är det dags. Då är det första dagen inför 10 dagars detox.

I morgon så ser dock detoxrecepten inte så jättespännande ut. 
Jag kommer då att äta samma sallad till både lunch och middag och båda är nu färdiga och klara i två matlådor!
Anledningen till att det inte blir mer avancerat än två snabba sallader är att jag inte hinner laga någon middag i morgon. Efter praktiken är det raka vägen till stallet som gäller. Så då är tanken att jag har med mig matlåda nummer 2 och käkar den på vägen. Bra va?! Jag tänkte "mellanmål" vid 10 och vid 15-snåret också. Det känns grymt strukturerat!
Jag ska gå inför det här med detox... jag behöver det och jag är taggad inför det.

4 kommentarer:

Jenny Sunding sa...

Jag kommer också att göra en detox, inspirerad av dig Lina :-). Fast jag börjar i morgon och kör en vecka. Kram!

ania sa...

Nå ble jeg virkelig inspirert. Skal prøve å starte i morgen også. Får vi se hvordan jeg føler meg på frukt, vann og grønsaker?

Lina sa...

Jenny: vad roligt!! :) Då får vi peppa varann!! :) Kram!

Lina sa...

Ania: Va kul!! Har du satt igång nu?