söndag 7 oktober 2012

Woooohooo...första rundan sedan Berlin Marathon!

Nu har jag gjort det! Jag har sprungit den första rundan (6 km i Ursvik-skogarna)  sedan Berlin marathon. Det känns verkligen jättebra att komma igång med träningen igen! Jag har saknat känslan som jag får av att springa!
Foto: Lite småtrött innan rundan, 1000 gånger piggare efteråt!
Jag sprang även för första gången i min tröja från Icebreaker, som jag fick med mig från pressträffen för 1,5 vecka sedan. Den var väldigt skön, kändes torr och fräsch även efter rundan. 
Jag gillar tum-hålet. Jag gillar i allmänhet tum-hål på löparkläder. Jag är ofta varm om händerna och springer därför ofta utan vantar även om det är småkyligt ute.  Därför är det där med tum-hål en himla bra kompromiss!Nu, måste jag ta mig i kragen, dvs. sluta blogga  ;-) och åka till Ikea en sväng! Hoppas att ni har/får en härlig söndag. I Stockholm skiner solen!

Inga kommentarer: