onsdag 1 september 2010

Jag o blågel!

Blågel is the shitt!
Wooohooo! Nu ser pulsvärderna bättre ut!
Morgonpulsen låg på 50, direkt när jag vaknat, med gelen hittar den pulsen direkt.
Häromdagen så visade morgon pulsen 75.

Nu, efter att det slutat regna, så sprang jag 6-kilometer med fartökning och allt såg normalt ut! (puh!) Medelpulsen låg på 146 och maxpulsen på 191 (men då kutade jag fort!)
Inga 242 idag! ;)

Detta känns lättande, jag är nog normal ändå! :) Jag är dock fortfarande sur på garmin att bandet känns för stort men tummen upp för blågel, räddare i nöden! ;)

5 kommentarer:

Dea sa...

Jag har också det problemet med min Suunto. Var hittar du den där gelen?

Ousa sa...

Kanon! Nu ska du se att allt går galant.

Löpning & Livet sa...

Jag har dragit ihop mitt med hjälp av säkerhetsnålar. Mest för att jag inte orkat sy :) funkar iaf bra!

Lina sa...

Dea: På apoteket, den fanns dock inte ute i butiken man var tvungen att fråga.
Ousa: Tack för tipset!!
Andrea: ja jag funderar på o ringa o klaga lite hos garmin, det är ju dåligt att det inte går att få in rätt storlek!

joggtjejen sa...

Jag har också ett band från garmin som är för stort, går det att sy in tro? Vart får man tag på Blågel?