lördag 4 september 2010

I morrn gäller det...

Idag så har jag varit på löplabbet med Minna och hennes kompis Cicci. Vi alla ska springa tjejmilen i morgon och de andra två skulle köpa nya skor. Själv så köpte jag strumpor och lite tillskott, bland annat en koffeingel som jag funderar på o ta innan imorrn ;)

Jag vet att jag borde matat bort alla negativa känslor nu men jag känner mig inte i form. Jag har tränat för lite de senaste veckorna och det har gjort att jag känner mig hängig och lite förslöad. Men,men jag kommer ha kul i morgon, det är löparfest!! Min Garmin ligger på laddning, ipoden likaså ;) jag är förväntansfull! :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till imorgon!

madelene sa...

Lycka till imorgon - tänk positivt!
Lämna gärna en åsikt i min blogg!

http://operationhalsa.blogspot.com

Dea sa...

Lycka till bruttan!

Thomas sa...

Lycka till Lina!
Jag tycker ofta att det är när man känner sig lite slö som det går som bäst. Jag tror att kroppen ställer in sig på attack och vill spara så mycket energi som möjligt, ofta går jag runt och gäspar innan tävling. Tänk på hur lejon ser ut innan de går till anfall, de ger av en rejäl gäspning. Ok, det var min filosofi.

Karin sa...

Hej Lina
Jag hoppas löpningen gick bra i går!! Vad var det för gel du köpte?
hejsvej
karin

Karin Engen sa...

Lycka till Lina!

Kalle sa...

Heja Lina!
Din hårda träning i Spanien kommer säkert att betala sig idag. Senaste tidens minskad träning är nog bara bra och kommer ge utdelning som en ENORM superkompensation:-) Nytt PB;-)

Ps. Bra att du köpte en ny gel igår, den förra verkar inte smakat direkt gott som det ser ut om man kollar in den undre bilden från i onsdags:-)

Lina sa...

TACK ALLA!!! Vad glad jag blev när jag läste dessa, de hjälpte mig under loppet!!

Lina sa...

Kalle: haha...näe blågel kanske inte passar i alla lägen ;)