torsdag 30 september 2010

Nytt i träningsgarderoben piggar upp!

Jag tentapluggar. Det är tungt och ett trist ämne men jag gör mitt bästa! Mer än så kan man ju faktiskt inte göra. Fast man kan pigga upp tillvaron lite, så att man blir lite gladare! Jag känner mig nämligen minst sagt uppiggad efter att ha gjort två riktiga superkap i morse på Röhnisch utförsäljning! En långärmad superskön tröja som jag verkligen behövde. Det är egentligen en golftröja men jag bedömmer materialet som ytterst löpvänligt under kalla dagar över en underställströja. Jag köpte även en lite lyxigare sport- bh i en fint glittrande rosa färg. Så himla nöjd! Utförsäljningar är rena drömparadiset för en student som älskar att shoppa! :) wooohooo! :)

2 kommentarer:

Marieh sa...

Vilken superfin tröja! Färgen ser helt underbar ut.

Lina sa...

Visst gör den! Jag gillar den supermycket! Lite "mjölkig" lila! :)