måndag 20 september 2010

Måndag

Jag har haft fullt upp idag men nu ikväll så har jag faktiskt besökt World class i Sundbyberg tillsammans med Minna! Minna hade en "prova-på-kupong":) Vi körde pulsspinning i en timme. Som vanligt så var det sjukt jobbigt! Några gånger när jag försökte få upp pulsen så upprepade jag "Hässelbyloppet, Hässelbyloppet hässelbyloppet" för mig själv inne i mitt huvud. Hässelbyloppet är ju nästa lopp och går av stapeln om tre veckor. Mycket träning blir det till dess! :)


Jag har fått en del frågor om vad jag siktar på inför Hässelbyloppet nu när jag "typ nått mitt mål på Kistaloppet, dvs 45 min". Mitt svar är att jag faktiskt inte vet vad jag siktar på tidsmässigt. Det som jag siktar på är att fortsätta träna på och vara i så god form som möjligt på tävlingsdagen. Sen så får vi se, vi får hoppas att jag har en bra dag! Just nu så är jag nöjd över mitt personbästa på milen, 45:04 så jag kommer absolut inte att bli besviken om jag inte klår den utan endast se det som ett STORT plus om jag klår den! :)


Efter pulsspinningen så körde vi 30 minuter egen core... det kommer kännas i morgon kan jag lova! Fyfasiken vad min mage fick kämpa idag!

2 kommentarer:

Miranda sa...

Sluta vara mesig Lina, SUB45!! :D

Lina sa...

Hehe.. kanske...kanske inte, vi får se ;)