lördag 11 september 2010

Det är så här jag är...

... jag gillar inte att skjuta upp saker.
Eller rättare sagt ibland när jag får en ide´så vill jag göra det omedelbart! På en gång! Det hände igår kväll inne på Maxi. Jag blev så sugen på att tona håret lite mörkare så en toningsfärg åkte ner i korgen. Resultatet blev... jaaa, lite mörkare! :) Jag är nöjd men tror att resultatet blir ännu bättre efter första tvätten. Nu så kan man se någon gråaktig ton i dagsljus som nog försvinner efter någon schamponering :)
Hahah.. nog om detta, idag så är det ju faktiskt inte ämnet hår som står på tapeten utan STOCKHOLM HALVMARATHON 2010!!!!! 2:15-gänget, idag gäller det! Ni andra också, kör hårt, hejja hejja hejja! Vi ses kanske där! :)

4 kommentarer:

joggtjejen sa...

Lycka till!

Johan Fogelberg sa...

Bra jobbat, Lina och tack för trevligt sällskap!

Sluttid på 02:14:49 (06:24 min/km) stämmer ju rätt bra med planen...

Marieh sa...

Ditt hår ser jättefint ut!

Lina sa...

Joggtjejen: Tack!

Johan: Bra jobbat själv, det där gjorde vi ju toppenbra! Tack själv för jättetrevligt sällskap! :)

Marieh: åh, tack!!!