fredag 10 september 2010

Farthållare Stockholm halvmarathon


I morgon så ska jag jobba som farthållare på Stockholm halvmarathon. Först så hade jag tänkt att springa loppet själv, alltså tävla, men när jag fick förfrågan om farthållaruppdraget i år igen så blev jag så sugen att jag ändrade mig snabbt. Det var ju så himla roligt! Jag fick uppleva loppet från ett helt annat synfält. Jag fachinerades av löparna runt omkring mig och funderade på hur många träningstimmar som många lagt ner inför denna satsning! Alla tillsammans! Det var skoj att få möjligheten att bidra på det här sättet, att få springa med och hejja på folk är ju roligare än att stå stilla som publik och hejja! Det var verkligen kul!

Jag kommer att starta i startgrupp F och springa på 2.15. Kom gärna o säg hej eller spring med mig om 2:15 är just ditt mål! :)

Vi ses!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad roligt jobb!! Jag startar i grupp F också!! Men kan du inte vara farthållare i 2:00 gruppen? :) Jag vill gärna komma under 2:00 eller 2 timmar.
Men jag kommer och hälsar på dig!
Kram

Tolla sa...

Coolt!!

Lina sa...

Kul och ses Coyntha!!!

Tolla: ja jätteroligt var det!