söndag 19 september 2010

Jag sprang och röstade...

..bokstavligen!
Det är bra att effektivisera vardagen i bland genom att slå två flugor i en smäll;) Så i löparkläder så joggade jag tidigare idag in i val-lokalen :) Det var lite kö, otippat! Det var inte direkt vad jag väntat mig. Jag ville ju springa fort in och sen ut igen och fortsätta. Att jogga "på stället" kändes inte heller helt lätt. Så det var bara att gilla läget men jag var lite stressad, jag skulle ju hinna iväg på ett yogapass också! :)

11 km totalt sprang jag. Bland annat så sprang jag femkilometersslingan i Ursvik. Det var ett härligt höstväder och jag njöt av mitt lugna tempo. Ett återhämtningspass var det som gällde idag efter gårdagens lopp. Efter 11 kilometer så bar det av till yogan, 55 minuter. Jag kände mig rätt så stel efter gårdagens lopp så yogan var nog ett riktigt bra val denna söndagsförmiddag!
Nu i några timmar så ska jag varva plugg med valvaka!

Inga kommentarer: