fredag 3 september 2010

Höstmys!

I eftermiddags så har jag hämtat ut min nummerlapp vilket resulterade i ett tröjköp och lite annat smått o gott! Tröjan ska jag givetvis ha på mig på söndag. Jag tänkte att det röda skulle sticka ut lite, men kanske har fler shoppat idag så risken är väl att det finns många andra med precis en likadan;)
Frågan är om man ska köra shorts på Söndag, jag tror det, sista rycket! För ni har väl märkt, det är ju höst! Jag gillar hösten på ett sätt, inte vintern, men hösten är faktiskt mysig! Jag har tänt massa ljus här hemma... jag älskar ljus,och höst och ljus hör ihop!

4 kommentarer:

Dea sa...

Vad fint du har hemma! Vi får ses snart tycker jag! Vilken grupp tillhör du? Jag är i 3:an.

Ann (annsanns.blogg.se) sa...

Wiiie, heja heja! Jag ska oxa springa i morrn och längtar så förbaskat mycket. Ska bli så roligt med ett vanligt, flackt millopp på asfalt.
Kör hårt och lycka till!!

Lina sa...

Dea: Jag är i 2:an! Ja det vore jättekul o ses! Fika eller träna :)

Lina sa...

Ann: TACK För denna kommentar!! Jag ska gå in på din blogg nu o se hur det gick för dig :)