lördag 25 september 2010

Det är inte såhär...

...som jag önskar att spendera min Lördagkväll.
Vet ni vad jag gör, jo jag sitter och pluggar!!! För jag är så stressad över att det är tenta snart och jag har inte ro att hitta på något annat! På Måndag så ska jag till skolan och då vill jag känna att jag är på god väg, eller i allafall att jag åtminstone ansträngt mig. Nu så har jag suttit en bra stund så jag tar en paus för lite Core framför tvn till en core-dvd. Jag hade ju planerat core idag i min personliga bålkampanj som just nu pågår :)

Sen så ska jag äta middag, lax. Efter det så ska jag faktiskt återigen sätta mig med studierna, tända lite ljus och koka te eller kaffe. Göra det bästa av situationen helt enkelt! Hoppas ni alla får en toppen Lördagskväll! Min blir i allafall förhoppningsvis lärorik! :)

Inga kommentarer: