torsdag 9 september 2010

Jag "hjärta" Garmin

Jag förstår helt ärligt inte att jag inte ägt en Garmin tidigare. Nu är den så självklar. Den håller koll och motiverar! Ikväll så sprang jag tre stycken 400-ingar på bana i 3:30-tempo plus "upp-och nedvarvning". Sen så sprang jag in på Sats och körde 30 minuter Core. NU känns det som om jag är tillbaka... nu känner jag mig äntligen stark igen efter förkylningen. NU i helgen borde ju tjejmilen varit, inte förra ;) Fast helt oplanerat så blir det ett lopp nästa helg igen, Kistaloppet! Att man springer genom gallerian känns extra kul av någon anledning :)

2 kommentarer:

Malin sa...

Kul att hitta fler löparbloggar! Och genom dig hittar jag ännu fler =) Själv kommer jag inte ta upp löpningen förrän i oktober igen, vilket känns som en evighet...vill springa nu! Ha en fin dag!

Lina sa...

Jaa vad kul att du hittade hit ;)